Veelgestelde vragen
Hoe winkel ik op de site?
U kunt langs de verschillende schappen gaan en een keuze maken door op het winkelmandje te klikken. De winkelwagen is een geheugen voor producten die u tijdens het winkelen hebt toegevoegd, maar u bent niet verplicht deze ook te bestellen. Het biedt eenvoudigweg de mogelijkheid om verder te zoeken op de site. Van de meeste producten krijgt u een afbeelding te zien. Een uitgebreide omschrijving komt in beeld als u even klikt. U kunt altijd producten in uw winkelwagen wissen of het aantal veranderen. Tijdens het winkelen ziet u bovenaan steeds welk bedrag u in uw winkelwagen heeft. Dus u weet op elk moment waar u aan toe bent.
Hoe verstuur ik een bestelling via de site?
Als uw winkelwagen vol zit, klikt u op 'Bestelling afronden'. Hier kunt u uw gegevens invullen en de verzendmethode kiezen. U kunt ervoor kiezen om een account aan te maken, dit is niet verplicht. U kiest de betaalmethode, u klikt op 'Afrekenen' en u betaalt via de gekozen betaalmethode. Even later krijgt u via e-mail een bevestiging met een overzicht van alle artikelen die u zojuist hebt besteld.
Wat moet ik doen als mijn bestelling niet binnen de gestelde termijn aankomt?
Als u de bestelling niet binnen 14 dagen ontvangen hebt, neem dan contact met ons op via de contactpagina of stuur een e-mail. Vergeet niet uw bestelnummer te vermelden. Voor bestellingen buiten de EU: houdt u er rekening mee dat er een kleine kans is op vertraging bij de douane. Wij hebben hier geen controle over. Als u naar 'Mijn Account' gaat en daarna op 'Facturen' klikt, kunt u uw bestellingen bekijken.
Waar kan ik mijn gegevens wijzigen?
Ga naar 'Mijn Account', hier kunt u uw accountinformatie en uw wachtwoord wijzigen.
Waar vind ik de gegevens van mijn bestelling?
U gaat naar 'Mijn Account' rechtsboven op de site. Vervolgens klikt u op 'Facturen' waar u de gegevens van uw bestelling kunt bekijken.
Moet ik eerst inloggen?
Dat is niet noodzakelijk. Als u nog geen klant bent, hebt u al de mogelijkheid om producten in de winkelwagen te deponeren. Logt u daarna in, dan worden deze producten automatisch overgeheveld naar de winkelwagen die bij uw account hoort.
Waarvoor dient een eigen account?
Wij bewaren uw persoonlijke- en adresgegevens in een database die herkenbaar is door uw eigen unieke wachtwoord. U kunt hierdoor niet alleen sneller inloggen, u kunt ook te allen tijde uw bestelinformatie opvragen. Een account aanmaken is niet verplicht.